» TS3 - Min älskling

Idag när jag hade ridit en av mina hästar Sunny (Sunny Sunday) på morgonen så kom Erik ut till stallet. Han ville prata med mig och han sa att det var viktigt. Så jag skyndade mig ut i hagen med Sunny. Sen så sprang jag till Erik. När jag pratade med han så lät han lite nervös. Sen så berättade han hur mycket han gillade mig, mycket mer än vänner. Jag blev alldeles nervös jag med och det pirrade i hela kroppen. Så sa jag med att jag gillar honom också. Han log mot mig och frågade om jag ville ha en förhållande med honom. Hela jag sprak av glädje och jag sa med lycklig och hög röst "JA, JAA Såklart jag vill det! Och kastade mig i hans fammn.
Senare sen så låg vi en stund och bara pratade i sängen. Om framtid med hästarna. Men vi pratade mest om hur lyckliga vi kommer vara tillsammans och hur lyckliga vi är just nu med varandra. 
Det känns verkligen helt rätt med Erik. Jag kommer aldrig att lämna honom. Han är min dröm prins.
Hoppas han och jag bor här i hela våra liv tillsammans med hästarna.
 
(Bara ifall ni undrar. Så skriver jag som om Anja skriver detta ur sin dagbok typ. Hon berättar om sitt liv och vad hon gör på dagarna helt enkelt. Jag kanske inte alltid skriver sims inläggen så här som om Anja skriver dem. Men just nu tror jag att jag kommer att göra det)
 
Hoppas att ni gillar det :D
  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: