» Uppdateringen - tretorn stövlar

Hej på er!
Idag är jag hemma från skolan eftersom jag mår skit. Gjorde jag igår med. Men kämpade mig igenom skoldagen. Men idag kände jag att det inte blir bättre och jag orkade inte en dag till såhär i skolan.
 
Men nu tänkte jag prata om dagens uppdatering lite.
Först när jag såk Nordsvensken på nyheterna så var jag rädd att jag skulle bli helt kääär i dem. MEN det blev jag inte. Visst dem är jätte söta MEN dem ser ju lika danna ut som Tinker hästarna ungefär.
Det är som Frisrarna och Andalusierna är också jätte lika bara andra färger loksom. Så hittils är jag inte jätte intresserad av dem nya hästarna eftersom jag redan har en Tinker och att jag ska spara sc till alla mina hästar nu. Så ska jag ju bara spara till dem jag vill ha, årkar spara till helt enkelt.
Just nu så sparar jag ju till Tabianon Som jag tycker är så sjjjjjuckt fiiiin. Och det är bara tre veckor kvar :D Jag har väntat i fem veckor nu så det närmar ju sig. :D
 
Men OJ nu har jag pratat om massor av nya hästar. Men det jag ville berätta om igentligen var dem nya ridstövlarna som kom idag till The fashion barn i Silverglade byn.
Dem är ganska lika ett par stövlar i verkligheten.
Här kommer en bild på dem
Dem här Tretorn Ridstövlarna finns också i olika färger som dem i sso.
Okej man ser jätte otydligt på denna bilden. Men ni kan ju själva gå och titta på dem :3
Jag tycker det är jätte kul att sso teamet kommer med lite nyare grejer till sso. Som snyggare stövlar/mer modernare saker, Hjälmar, Kläder, och stövlarna med dragkedjor och inte sånna man måste dra på sig.
Detta är riktigt bra enligt mig. Tummen upp :D
Dem här stövlarna är också riktigt snygga i hoppningen.
 
Åh just det en sak till idag kom ju hästmarknaden tillbaks så idag blev jag beundrad!! YEY JIPPIE WOOP WOOP :D Nu är man snart beundrad med allt typ. Bara lite saker kvar i Skördebygden tror jag xD
Gött!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: