» Morötter!

Hej på er alla.
I dag har det varit så himla varmt att jag knappt orkat gå ut sängen. Det känns värkligen att hela sverige har fått fnatt.
Hela mitt rum ser ut som jag vet inte vad, med täcke över allt bara för att jag puttar om kull det på nätterna, får till och med sova med två kylklampar intill mig för at kunna holla normal värme, uch sägar jag bara åt det.
 
Men detta är inte det jag skall prata om i dag, det är nämligen så att i uppdateringe så kom även morötter till alla affärer man kan köpa mat i. Detta är faktiskt något som jag ville ha eftersom att det fanns klementiner men ärligt talat, hur många är det som ger klementiner till sina häster irl?! Inte några vad jag vet, kanske är bra för hästarna?
(Varför det inte står någon information på vad dem kostar är för att jag hade muspekaren på en klementin men
dem kostar lika mycket.)
 
En konstig grej som hände mig i morse när jag loggade in var att det var så himla mycket lagg så jag trodde att jag fick fatal varenda gång det hackade till.
När jag red till Felix för att ta midsommar- uppdraget så var han helt borta, det vara bara hans namn som syntes pluss att två tjejer som stod brevid hade alla kläder på sig samtidigt och hästen var inte inladad riktigt, där kan man snacka om lagg på hög nivå.
Och nu när jag ser på bilden så var inte Derek heller inladdad. xD
HAHA, vad en varm sommardag kan göra med datorn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: