» new stuff

Ifrån föra onstagsuppdateringen kom det lite nya saker uppe i fg bergen. Jag tycker det känns som om lite nya huvud uppdrag är på G.
Väldigt spännande! Hoppas verkligen på att uppdragen med Anne kommer snart. Då är alla ödesryttare tillsammans igen.. och att vi ska få träffa/ göra uppdrag med/om Justin igen. Ha man glömmer typ bort honom iaf jag. När jag red till moorland för att levla för några dar sedan så red jag igenom det stället där Justin brukade stå. Då kom jag på.. just det Justin finns med xD haha. Vill verkligen ha mer uppdrag om han med. 
Man känske kan slå läger här? ;D
Humm nu kanske jag börjar vara i fg lite eftersom jag verkligen gillar detta stället. Jag är anars allllldrig i frigrove, Never ever.
Men nu kanske :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: