» TBX från en lång resa

 
Hej hej på er alla!
Nu är jag tillbaka från SM-resan och jag får säga att det var en otrolig mysig resa men ända en välldigt tråkig. Hästarna tyckte såklart inte om dem mobila boxarna då dem inte kude se ut. Hagarna var fullproppade med gräs så min smala slanka häst blev lite mullig, hehe. Bilresan var tråkig då jag inte har något internett så det jag gjorde hela resan vara tt lyssna på musik och såva.
 
Jag kom dock inte till någon final då Salka var jobbig och tjafsa med mig hela tiden, valde fel bett i tövten och allt var bara uch, men aja... fick ialle fall köppt två nya flugmasker till Salka då henes nuvarande är sönder.
 
Detta blav ett kort inlägg om hur det var, kanske inte säger så mycket men är välldigt trött idag då jag la mig i sängen fr att sova mellan kl 04.00 och 05.00.
Komer spela lite SSO en stund och gå och ducha för att få denna ''frächa'' känseln igen.
 
Jo, glömde nästan atta Tan skall åka bort nu i en vecka så ni får höra från mig en del nu. c:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: