» Vad vill ni?

Jag har märkt/ vet att bloggninge. Inte har varit på till under typ hela sommarlovet och den har inte blivit bättre.

Jag vet inte alltid vad jag skall skriva och jag känner lite att jag helst vill tillbringa tid inne i spelet och inte utanför, om ni förstår vad jag menar. ;)
Det är sjukt kul att det är vissa som läser det som jag och Tan skriver och väntar oavsett om det inte kommer ut något på dagar. 

Så jag indrar nu vad NI skulle vela läsa. 
Nu får hemskt gärna kommentera eller skicka brev på SSO om det är något ni vill veta/ läsa skulle uppskattas för jag vill veta vad ni skulle vela läsa. Om det är bra som det just nu eller om det kan bli något mer extra. 

//Nellie 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: