» Ny klubb

Hej hej.
I dag har jag lemnat SneakyHunters och gått över till ShadyPearls.
Det känns lite annorlunda men bram känndes hemskt när jag lämnade klubben och lämlade Tan ensam ansvarig eftersom att Lina inte är så aktiv i klubben.
Jag hade ett sista event med klbben en timma innan jag skulle gå och möta Amanda.
När jag och Tan skulle ta förväl till varandra (vi kommer inte att sluta prata med varandra bara att jag lemnade klubban) så stog vi och kramade en bra skund och gav varandra lycko-sparkar och dansade v¨åran dans efteråt.
Jag har haft en riktigt härlig tid med SH och hoppas att jag kan komma på något av deras event och bara säga hej och ha ett ''Nellie kommer och ser hur det går'' xD
Jag älsr SH och jag kommer alltid att vara en lumsk jägare jupt inne i mitt hjärta. Bara så ni vet det era sandiga pärlor!
 
Här kommer en bild som jag tog för att det var ett speciellt ögonblick. (Efter eventet stod jag och klubben och krabades tog också en bild men hade inte fraps uppe så kunde inte ta fler bilder ;()
 
Hehe, dem som stod där tyckte säkert att vi var kneppa xD står och sparkar på varandra. hehe men det är vi xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: