» Inga grejer på toppen?

Jag fixade liet metr idag med bloggen och listade up hur man tog bort dem grejerna som sitter på toppen av heden kan tas bort om man vill och jag funderar faktiskt på att höra av mig till Tan och fråga om vi skall göra det.
Här är en liten bild nedan som visar hur det skulle sett ut:
(Detta är en en bild på en sidoblogg som det kommer finnas info om oss i framtiden)
Som ni ser så är det en fin och stilren heder med inget krimskrams över den. Jag själv tycket att det är mycket snyggare och man har allt på sidan så vad gar den där över huvetaget?!
 
Men det jag undrar är... Skulle detta se snyggare ut? Utan en massa onördigt kludd där uppe, en fin och ren heder. Det får ni ta och tänka på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: