» Work in progress...

Ja, när man är hemma och sitter sjuk någonstans på en onsdag så finns det inte så mycket att göra så jag tog trur med vither- heden. I typ 2 timmer har jag suttit och gjort Tans tinker och funderat på bakgrund, hittade inte riktigt någon bakgrund som jag ville ha men som tur vara tt jag hade lite bilder på datan som jag tog under lite uppdrag i dino och hittade den perfekta bakgrunden.
Jag har just nu bara hunnit med Tans häst, har en bild på Tan också men vet inte riktigt i illken possition hon skall stå i, är dock inte säker på hästen skall stå så heller men vi få se när jag derigerat klart allt annat. När serven öppnar igen skall jag in och ta kort på min hästis för jag insåg att jag inte hadde någon bild på som var utan sadel, träns och mig på så det skall också fixas.
 
Men blev riktigt nöjd med hur tinken kom ut så får hoppas på att min häst kommer ut exakt lika fin kanske ännu finare. :3


Anonym
26 November, 2014 - 14:07 / BLOGG: http://melzies.for.me

nice ;)

Svar: Tank ya. ;)
Nellie Snowgirl & Tatiana Skystone

Dextra Applesmith
27 November, 2014 - 14:07

Gud! DU är JÄTTEBRA! :DD

Svar: Tack, det är kul att höra. :D//Nellie
Nellie Snowgirl & Tatiana Skystone


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: