» Vad ska man säga?

Blond är jag xD Och det låter lite roligt när man skriver detta men det jag menar är att, hårfärgen blond är väkligen jag! Har alltid varit blond irl och har varit blond väldigt länge i sso. Jag hade ju de där platinblonda håret i ungefär 6 månader  (i sso då) Sen så köpte jag de bruna håret i toffs (dem där nya håren) Det bruna som jag hade var inte fult..NEJ det var skitsnyggt. Men som sagt blond e jag! Åh jag ville ju ha en i ljus blond. För jag gillade inte riktigt den blonda som fanns i Salon bellle.  Men nu kom ju nya hår till den andra salongen i jh.  Ljusare blont hår/platinblont. Så snyggt! Det stog imellan 2 st. Det som är platt och mittbena och de i toffs. O jag diggar verkligen de frysererna med toffs...Så det fick bli..de blonda med toffs :D
Det ända jag stör mig på är att...När man har luvtröja så åker toffsen in i liksom luvan när man galopperar i full galopp.. Gah D: Men det är skit snyggt iallafall xP
 
Så..New Hair Too Care..♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: