» Servrar nere!

Just nu är servrarna på starstable nere och det är pga ett ''hacknings program'' som sägs ge spelaren oändligt med sc men det kom även med en annan bieffäkt och det var ju såklart att det fackade upp hela starstable. Spelare kom in på andras spelares konton utan anledning, vissa spelade blev av med sina sc och alla grejer dem hadde och vissa blev tilloch ed avstängda från starstable pga att den som hade lyckats att ta sig in på ens gubbe betedde sig olämpligt och det straffade ju såklart spelaren var gubbe som blev hackad.
 
Vad jag har förstått av det som starstable har laggt ut på deras nyheter som ni kan ser HÄR så är det att dem har stänkt ner ALLA starstable servrar runt om i världen för att lösa detta problemet.
 
Detta visar nog för att ALLA att man skall vara välldigt försiktig med vad man tankar ner på sin dator och hur kritisk man skall vara mot sidor och allmänt allt som finns i världen.
 
Jag vill att alla ni ALLDRIG skall tanka ner något, låna ut lösenord eller något liknande som ni är rädda om. Det är hemskt viktigt att ni inte ger ut information som är viktig till någon som ni inte litar pöå till 280% eller mer! Man skall ALLTID om man gör något sådant har 100% koll på persionen lixom att jag lånar inte ut information om mig till någon annan är dem i min släkt tillexempel, dem jag kan lita på mest och dem jag kan får ut något av om tex, mina sc på starrstable försvinner/ blir uppköppta av någon och jag vet att det är bara den persionen som har haft tillgång till lösenordet osv....
Om jag nu skulle ge ut mitt lösenord till tex Tan som jag blogger med och hon köper upp mina sc av misstag eller något sådan så skulle det vara mycket svårare för mig att få tillbaka det som jag förlorat efterso jag känner inte henne så mycket och vi har inte treffats utan bara pratat över ett/ flera skyp-samtal.
 
Jag vill att ni skall vara hemskt redda om era grejer och hoppas att ni inte gör misstagehn som många har gjort med att ladda ner detta programet eller något annat program som finns på villket spel som hells!
 
Detta var ett välldigt långt inlägg då jag ville vara få sagt detta och hoppas att ni inte är sura på mig för att jag så himla lat.... :P  ...För det vet jag att jag är. xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: