» Datorn fixad och tillbaka...

Hej på er!
Nu har det ju inte blivit något bloggade. Men det beror ju på att min dator har varit på inlämning. Och jag fick tillbaka den för aa... kanske en vecka sen. Men jag fick ju windows 8 då och hm... ja jag gillar det inte alls! Eller så är det bara för att alla mina skolgrejer och bilder osv försvann. Kanske är det därför jag inte gillar windows 8. För att mina gammla grejer inte finns kvar. Men aja.
Men det var lite störade för att jag hade hålt på med två redigeringar som nästan var klara. Och jag blev till och med ganska nöjd med dem. Men de försvann ju också såklart :(
Sen så kunde jag inte ta bilder på det sättet jag brukar på windows 8. Så nu ikväll har jag fixat ett pogram så att jag både kan filma och fota :3 Det är ju najjs.
 
 Slänger upp en bild med. Det här är faktiskt den ända sso bild jag har på min dator just nu cx Sorligt men sant.
 
Men det har faktiskt hänt en kul grej med. I sso så har jag gått med i en klubb som heter Walking eagles. Och asså WOW vad jag redan älskar den här klubben :D Så snälla människor. Alla är verkligen underbara ♥
Var med på mitt andra event idag och det var super kul och super mysigt och det var väldigt många som kom :D
Så stor trivs redan c:
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: