» Det känns faktiskt förjävligt...

Hej alla läsare! Förlåt för dålig uppdatering, förlåt för att jag inte skrivit något inlägg på en hel vecka, förlåt!
Jag är hemskt ledsen men det har gått en vecka nu som jag tappat lusten lite för sso och sånna veckor kommer och går för oss flesta ibland. Men under en månad nu så har jag inte haft tid till att hålla på med det jag vill göra i sso... vara tillsammans med min klubb sp och gå på alla underbara eventen. Detta känns riktigt förjävligt som rubriken lyder och förlåt för mitt språk men mår faktiskt inte jätte bra just nu. För idag var dagen då jag fick säga adjö till den underbarste klubben jag någonsin varit med i... jo just det Shady Pearls. Denna månaden har jag verkligen inte hafft någon tid alls. Ridit väldigt mycket och islutet nu så har det varit så himmla mycket prov...hade ungefär ett prov varje dag. Och jag blir så sur när man måste hem och göra de där dumma läxorna då med. Jag ville ju vara med sp med min familj! ♥
Och jag tänkte nu måste jag kämpa extra hårt för att hålla mig kvar i sp hos min familj! Men det har jag fått göra hela tiden men vissa dagar blir det svårt och dagarna blir inte som man tänkt helt enkelt. 
Men det jag skulle komma fram till var att...idag var det min tur att lämna sp :''( Det funkade helt enkelt inte för mig och jag trodde att jag skulle klara det men det var tufft att nästan komma hem kl 5 från skolan äta sen rida, läxor, prov sen var det liksom dags att sova eller om man hade tur och det hade jag ibörjan så kunde jag kasta mig in till datorn och sp ♥ Men nu funkade det inte så.
Och serigöst jag förstog när Manda sa mitt namn...men jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen så att jag började gråta (irl) Det var som när jag bara hörde mitt namn och jag förstog och alla började skriva och allt blev så känslosammt. Tårarna verkligen bara forsa ut. Jag blev så sjukt ledsen. Min familj ♥ Jag saknar er enormt mycket redan ♥♥ Jag kommer aldrig glömma er...♥ Och jag hoppas att ni aldrig glömmer mig ♥ Shady Pearls 4 ever and ever ♥ 
Men vem vet jag kanske kommer tillbaka till min familj i framtiden...♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: