» Dejtingkväll med SP!

Goodkväll på er underbara läsare.
Idag har jag fakriskt för en gångs skull tillbringat tid åt sso, jag har levlat upp min powni till level 12 och tagit mig denna tiden till ett superkul event i SP som våran kära klubbledare Amanda ordnat.
Som titeln leder så var det dejtingkväll och jag vick den äran av att bjuda ut Johanna Higheood.
                                     
Jag var mannen idag och fick derför holla i denna ''dejt''. Allt gick ut på att vi i klubben skulle lära känna varandra ännu bättre och jag tyckte att det lyckades bra.
Det var även vinnare i detta, den som ordnat den bästa dejten och den som tog det på ''största alvar'' fick varsitt pris.
 
En underbara kväll med en irriterande hicka från min sida. Haha.
Men nu skall jag ta mig till soffan och ta itur med min vän till hicka. Good natt och sov så gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: