» Då är det snart dags att säga adjö...

Och med det menar jag att år 2014 snart är över. Det har varit ett bra och härligt år. Men adjö 2014 och hejsan 2015
Starstable har också fått fram raketerna från förra året. Men det har kommit nya nyårskläningar till shoppen. Har inga bilder på dem men de var ganska söta faktiskt :3
 
Raketerna är ju såklart vackrast på kvällen men det hade inte mörknat ännu...men ni får en bild endå.
 Japp...oh ojdå syns inte alls så tydligt. Men aja. Fina är dem iallafall. Är också tvungen att lägga upp en till liten bild på min sötis Rocki :3
Mina hästisar är också taggade inför nyår och ett helt nytt år! Jag kommer dock inte vara hemma då för jag ska iväg med några kompisar. Och jaa vi ska la bara ha det lite kul och fira nyår tillsammans :3 Så jag är väldigt taggad inför nyår :D Är ni det?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: