» Det var länge sedan...

Nu är min Leo hemma och ni minns väl knappt vem det är men jag ska visa er.
 
Det är min Andalusier. Han har jag inte haft hemma sen...aa ingen aning faktiskt. Han har nästan aldrig varit hemme i stallet förut. För att jag inte riktigt gillat honom. Men jag bestämde mig igår kväll att ta hem honom. Jag tyckte verkligen synd om honom...faktiskt. Han har nästan aldrig varit hemma och när jag väl har tagit hem honom så har jag skickat tillbaka honom nästa dag till hästön. Så tråkigt. Önskar jag kunde ta hem alla mina hästar ♥
Men han är faktiskt ganska snygg och vacker. Så nu ska han nog få stanna hemma ett tag :3 Leo Min Leo ♥
Man glömmer verkligen av vilka vackra hästar man har i stallet. Och istället för att rida på alla så väljer man ut ett par som man bara rider runt på. Så blir det för mig iallafall. Sen när jag skickar någon häst till hästön brukar det alltid ta så lång tid att ta hem dem. Tillexempel så som det blev med Leo. Att man glömmer bort dem och tar inte hem dem igen. Jobbigt att ha många hästar ibland x3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: