» Inget speciellt....

Japp... Starstable ha ännu en gång lite problem med dem nya uppdateringerna. Jag kommer verken in via webben eller launchen, känns lite segt nu när men ändå inte rider idag att behöva väta på det skall fixas, om jag inte har fel så kommer detta inte vara klart föränn någonstans på kvällen eller imorgon. Jag som ville berätta mina önskningar för tomten! :c
-Gråter innombords-
 
Men jag är iallefall halft frisk nu på en vecka och 3 dagar, gick till skolan idag men kände mig grymt seg, hade huvudvärk genom hela dagen men men, jag har ju min spotyfy lista som är kur number 1 mot min huvudvärk. Som tur var så kunde jag iprincip lyssan på listan hela dagen, hadde bara en lektion som innebara att ta av sig hörlurarna men annars så hade jag på musik i öronen hela tiden, här inte kännt mig såhär risig efter en förkylning eller vad jag fick. 
 
Detta är som ni märker ett inlägg utan någon fancy bild som ljuser upp dagen eftersom att jag inte kunnat gå in på starstable under tiden ja varit hemam. 
Hoppas att ni haft en mysig dag och en fin tredje December, bara 21 dagar kvar till jul! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: