» Jullov ♥

Hej på er! Hoppas att ni alla mår bra ♥
Åh... Det är äntligen jullov! Så skönt och så kul. Jag verkligen älskar julen. Allt är bara så underbart mysigt på julafton. Jag firar då julen med mina kusiner/lite släkt och familjen då. Så vi brukar vara hos mina kusiner och äta god mat, se på kalle anka osv. Sen på kvällen har vi mest bara mys med familjen ♥ Jag gillar också att få köpa paket till alla. Man blir så glad att få ge och oftast blir dem väldigt glada och då blir man själv glad. Aja det är väldigt mysigt med jul tycker jag iallafall :3 Gillar ni med julen?
Fast det är ju dock väldigt tråkigt att det inte finns någon snö..och det blir faktiskt inte samma jul känsla utan snön. Men aa så är det ibland. Man kan ju inte styra över vädret x3 även fast man önskade det ibland.
 
Men ja denna kvällen så ska jag fixa julfint i huset :D Kommer bli mysigt.
Och det är lika bra denna kvällen efterom jag inte ska iväg någon stans plus att SSO har fåt lite tekniska problem igen...:/ tråkigt såklart och jobbigt för dem. Men dem jobbar hår för att det ska bli normalt igen :)
 
Jag har inte så mycker mer att skiriva om just nu...men ville bara uppdatera er lite och jag hoppas nu efter jul att jag kan börja blogga lite mer.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: