» Problem med den senaste uppdateringen.

Gokväll på er!♥
Nu har stackars sso-teamet hållit på med att lösa ett problem. Som tar lite längre tid att fixa. Och ja såklart är det tråkigt att vi inte kan spela.
Men ni spelare som klagar på deras fb sida...bara sluta. Dem håller på med problemet och igår satt dem med problemet hela natten. Tänk pressen dem får när dem också ser elaka kommentarer (eller elaka o eleaka men ni fattar). Att vi måste få sc för att vi inte kan spela osv... Men vi ska ju bara vara glada att dem här underbara människorna har skapat detta fantastiska spelet. Och såklart det uppkommer problem ibland. Det får vi spelare stå ut med liksom.
Och det är inte det att ni alla skriver stressande saker till dem om att ni vill ha och ha sc. Men vissa gör det och det är inte nödvändigt.
 
Jag menar inget illa med detta inlägget men vi kan ju vara glada och tacksamma mot dem och tacka dem för att dem försöker göra allt så bra som möjligt för oss :) Men dem flesta gör ju det iallafall ♥
 
Låter riktigt kul att julen har startat i sso nu iallafall :D
 
Ps. Bara så ni vet så är jag jätte trött när jag skriver detta inlägget... Slutar ju nästan 15:40 varje dag och idag var jag tvungen att åka in till stan efteråt...x( Sen så fort jag kom hem så satte jag mig och gjorde läxor och en enda läxa tog minst 3 timmar :s Ughh...
Aja hoppas ni haft en bra dag ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: