» Ritplatta

               
                                    ~Först och främst vill jag säga god jul på er alla!~
 
Jag har inte varit så aktiv på verkan bloggen seller sso på sista tiden men det är faktiskt för att jag vill titta igen på en serie på 10 sesongen, hehe... he. Jagg, jag har fastnat för ännu en serie. -.-
 
Men det var ju inte det som rubriken står för utan ritplatta! Ja, äntligen har jag fått en ritplatta och det var faktiskt lite svårare än förväntat at använda den men tillslut fick jag till tekniken och fattade hur allt fungerade. Här ovan är ett försök till en fjoding som jag målat. Jag får fortsätta öva på lite saker men detta är det bästa jag kan göra på 2,5 dagar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: