» Härlig dag

Hejsan alla! :D 
Idag så har jag varit borta med familjen och kusinerna. Vi va vid ett jätte härligt ställe. Vi badade, fikade och efter det så åt vi på en resturang som hade super go mat. Tummen upp! 
Men det var på en ö som vi badade och så. Så vi åkte en liten båt dit sen så hyrde vi cyklar och cyklade till en liten mysig strand. Vi var nästan ensama där först så det kändes som om man hade en egen lite strand C: 
 
Vi kom hem ungefär kl 8 på kvällen. 
Vi fixade med hästarna när vi kom hem osv. Men sen tänkte jag levla och yta lite bilder på sso. Men det slutade med att jag redigerade istället (vilket var väldigt länge sedan) Så blev väll lite nöjd ändå. 
MEN jag vill ju sååå ha en ritplatta! ♥ För det är så svårt att sitta och redigera med dator musen... :/ 
 
Aja Här kommer bilden
När jag gjorde denna bild så tänkte jag på min fina kille Hawkeye (Höken) Så denna bild är meningen att det ska vara min buskille Höken :3 ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: