» Tillbaka och fixat! :3

Hej hej!
Jag är nu tillbaka från lägret och data problemet, så jag kan vara inne på starstable igen! :D
 
Jag var på ridläger i veckan som jag nog inte nämde. Det har varit ganska högjut med massor av skrik och skratt.
Har ätit god mat och mycket chips + majskrokar i nutella, haha.
 
När jag kom hem på fredagen var jag välldigt trött och fick vila öronen för allt som hende. Jag satte mig vid datorn och kollade om jag kunde få igång starstable, trillskades med det en stund men till slut fungerade det och jag blev helt överlycklig.
 
När jag kom in helsade jag på alla i klubben (som var inne) och kollade dem meilen som jag såg jag hade.
Jag trodde dock att det bara var klubb- möte grejen som alla brukar få men det var ett till.
Jag öppnade det och läste:
Jag tycker detta är super gulligt då någon lägger upp våran blogg på sin blogg. (^.^)~
 
Leias blogg:  ssoleia.blogg.se
Värd att kolla in!
 
Btw, mitt sims crachar hela tiden så jag kommer nog inte köra det på ett tag nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: