» 7 dagar kvar i skolan! :D

Hej allesammans, det har varit en lång helj och i morgon börjar skolan! Buuuuu..... uuuu, tänker ni nu för att jag påminner er om skolan men det är faktiskt bara skola till torsdag och sedan är det bara 3-4 dagara till i skolan (för mig) och sedan är det en fin somrik klänning som skall på och starstable, minecraft, hästar, sol, åska, sova, vänner, tävlingar och bara härligheter ett hyfsat långt tag.
 
Jag vet att jag inte har bloggat på sista tiden men jag har varit så trött som jag har berättat för er ni kan då skylla på mig för det, jag vet att jag inte är så bra på att lägga ut långa inlägg och så om jag inte känner mig exalterad och det gar jag i just denna stund.
 
Varför jag inte har laggt ut inlägg om starstable på länga är för att jag mästadels har spelat mycket minecraft som jag nu 2 år senara börjar tycka är kul. :D
Det är välldigt kul med att bygga upp sitt hus, en värld och mycket mer. Jag har kört en hel det Survival Games med Lina Silverstar på starstable och Devora Downheart på starstable.
 
Här nedan ser ni en bild på miig och Lina vid stranden i går kväll precis innan vi satte oss och spelade lite minecraft SG. :) Vi badade lite med gästarna och därför har vi bikini, vill gärna att det skall komma bikini till starstable eller i allefall en välldigt kort magtröja, skulle sett ganska snyggt ut om man skall sola på stranden i FP dagar långa.
 
Även en bild på mig och Starshadow till Annabelle Pinkheart som bloggar på ssobilder.horseworld.se/ (länk).
Varför jag lägger upp denna är för att jag har frågat henne om att få bli avmålad och ha som ''mitt ansikte utot'' på bliggen.


Elsa/Annabelle
02 Juni, 2014 - 18:51 / BLOGG: http://ssobilder.horseworld.se

hej jag har tyvärr inte sett att du lagt upp det här förrän nu faktiskt för jag kollade din blogg men du hade inte lagt upp något då och sen hade jag inte hunnit fortsätta kolla av att jag haft mycket att göra och du skrev inte heller att du hade lagt upp på min sida eller försökt ta kontakt när du såg att jag inte skrev något.
jag vet inte vad jag ska säga men jag kan tyvärr inte måla din bild nu av att jag har massa annat att måla.....
jag höll en plats i min kö väldigt länge men var tyvärr tvungen att till slut ta bort den när jag inte fick kontakt eller hitta inlägget
om du fortfarande vill ha en bild säg till då igen så gör jag en bild åt dig men då måste du tyvärr vänta efter jag är klar med de andra i kö....
förlåt för det här men jag hinner inte med att vänta för länge och klämma in folk i kön så plötsligt när det är så många.....

Svar: Det är lugnt, har varit lite off då jag för ett tag sedan rensade min mobil på alla webb-platser och jag glömde helt bort.
Om du läser detta så skulle jag hemskt gärna vela ha en målning, ta den tid du behöver. ;)
Får märka din blogg till nästa gång min mobil rensas.
//Nellie
Nellie Snowgirl & Tatiana Skystone


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: