» Hur många ''sorry'' kommer jag inte skriva?

Jag vet fakriskt inte hur många ''jag är ledsen att jag inte laggt upp några inlägg på sista tiden för att....''.
Ja ni förstår eftersom att det blivit ett par sådana genom den tid som gått.
 
Under denna tid så jag har jag startat upp en egen liten blogg som det bara kommer vara jag som skriver på, kan ju hända att vissa kommer in och jästbloggar och så men det är ju bara lite kul.
Bloggen heter: nelliesnow.blogg.se <-- Länk. Om ni vill så får ni hemskt järna gå in dit och kolla, bloggen är dock fortfarande under fixering men det kommer den ju alltid vara då jag inte kommer ha samma sak månad ut och månad in.
 
Detta var ett litet inlägg men kommer ju såklart fortsätta blogga mer här, skriver ju ändå typ med 2-8 dagars mellanrum känns det som, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: