» Ja...

...Heej!
(ledsen för att bilderna är lite utstreckta oc inte i bild men kunde inte fixa det på denna datron)
 
Ledsen för dårlig bloggning men har varit helt upptagen sedan en vecka tillbaka, först så sov jag över hoss min kussin i två dagar med en annan kompis som jag bara trefar på tävlingar osv, sedan så har inte min ''vanliga''/ hemma dator velat starta upp starstable efter förra onsdagsuppdateringen så jag tog till min skoldator som behövde ladda ner ett proram för att efter det ladda ner starstable, jag har inte provat att ta något kort eller så man skall tasta den nu när jag loggar in, och sedan på lördagen okmmer jag ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde men, på söndagen sp var jag ute vid hästarna och fixade sadlar och så, även ''dessenfinserade'' (stav?) alla hästgrejer för att vårat stall där jag har min häst har tråkigt nog drabbats av ringorm. 
Var även på ullared i fredags och fick köpa lita ornörding skit att bata ha, en mysig eftermiddag med mamma. ♥(Random bild jag valde för att lysa upp dagen/ kvällen)
Varfööööö...öööörrrr kan det inet vara lov lite längre än en vecka? Länktar redan till nästa lov som är om en månad och någon vecka om jag inte har fel. Hoppas att det kommer en mängd med snö och hoppas även att dino dalen kommer i tid med julen detta årert, tihi är så spänd om den... man aja, får la ta och skriva ned mina tankar kring den i ett annat inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: