» Juldesinen uppe!

Nu är äntligen våran härliga juldesign uppe här på bloggen.
Detta blev jag faktiskt nöjd med. Bilden passade perfekt där den skall sitta, redigeringen blev bättre än förväntat och den jlusblåa färgen på inläggen och på rutorna blev så mysigt. Man får ju inte häller gjömma att jag satte in att det skall regna snöflingor från toppen till ungefär mitten av bloggen om jag inte ser fel.
Glorde även en liten mysig bild på mig och Tan under "Om oss & bloggn". Nej, men jag blev välldigt nöjd med allt faktiskt. 
När jag ändå höll på med att fica alla ferger så la jag även till en lite pil i högra hörnet som kommer skrolla upp till toppen på bloggen när man klickar på den, so fansy. ♥
Jag behöll bakgrunden på bloggen för att jag tyckte faktiskt att den passade så mycket och gav en liten kontrast i det hela. Fåse villka fancy grejer det kommer upp här näst på bloggen och älskar verkliger "Ctrl + F" komandot när man oller på i kodmallarna.
 
Här är hela heden:
Av mig Nellie Snowgirl. ♥
 
Hoppas att ni gillar denna stilen kram Nellie och Tatiana.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: