» Kan inte vänta!

Åååh... kan ärligt talat inte vänta tills imorgon när dinodalen skall öppnas. Mina förväntningar är så höga och och ja vill bara bryta mig igenom snönn nu för att få komma in och bara se alla mysig snö. ♥
 
Skall snart ändra till ''snö tema'' på bloggen också eftersom att jag får en välldigt härlig snökännsla nu denna tiden på året, alla spelar jul musik och vill bara pynta mitt rum som jag gör varje år med glitter som hänger över mina medaljer i fönstret, en tomte på mitt skrivbord som sjunder och danser och vill bara ha en mängd snö utanför mitt fönster i detta nu. Sitta och dricka en kop varm choklad medans man äter chokladpepparkakor och har en fluffig filt om sig med fluffiga sockar. Kan ju inte vänta.
 
Väntar nu även på fjordingarna som skall komma snart. hur gulligt kommer inte det vara att rida runt på en fjording med deras coola man och allt.
Påtal om hästar så har jag köppt två nya hästar, som ni får se i ett inlägg som kommer publisseras på dagen i morgon då jag tror att jag inte kommer bloggar imorgon pågrund av DINODALEN.
Det jag hoppas på för imorgon är att följande: 
1. Den sista lektionen på skolan blir alldrig av.
2. Vi åker hem så fort mamma och min moster slutar sin lektion som är precis efter min lektion så jag kom såfort som möjligt åka hem, ta upp datan och logga in på sso och utforska dinodalen. Eller bara att jag får sjuts hem av min mormor eller morfar när jag slutat min lektion, HAHA.
3. Ja... vad mer, jag blir sjuk i morgon så jag kan tillbringa både torsdagen och fredagen på sso och utforska dino.
4. Får sitta och spela sso på lektionerna i skolan utan att någon bryr sig.
 
Hehe, drömmar som alldrig kommer henda. xD
 
Vet inet vad mer jag sakll skriva nu men ses i morgon här på bloggen och var beredda på dinodalen i morgon och en snar juldessign här på bloggen!   (Provosorisk namnskyllt)


jasmine kittengirl
22 November, 2014 - 19:32 / BLOGG: http://Nattstad.se/jasminekittengirl

Heej!
Jag har några frågor!
1. Vilken server spelar ni på?
2.Vilken klubb går ni i?
3.Hur lärde ni känna varann?
4. Känner ni varan i riktiga livet?
// Jasse cx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: