» Redigerad bild?

Nu när jag fastnat för detta med redigering igen och inte har så mycket idéer på villken häst jag skall rediger så undrar jag om någon av skulle vela ha någon redigerad bild av mig? 
(Två bilder jag har gjort på sista tiden)
 
Jag redigerar inte i något profsigt program utan användre programet Gimp 2.8 som faktiskt fungerar välldigt bra för mig.
 
Det är inte något svårt för mi att få tag på en speciell häst eller så men det jag vill veta är villken häst ni vill att jag skall göra här näst? Kan vara någan jag redan gjort eller någon helt ny, skall det vara någon människa i bilden eller flera hästar det bestämmer ni.
Lämna en kommenter om villken häst ni vill jag skall redigera, om man vill ha bilden i full storlek alltså 1000px så är det bara att säga till för nu laddar jag upp alal i storlek 700px för att dem skall få plats i ett inlägg.
 
Om ni vill ha en bild till en heder eller något så är det bara att säga till. ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: