» Svar på frågor!

Hej! Detta inlägget tänkte jag svara på lite frågor som jag och Tan fick av JASMINE KITTENGIRL i en kommentar. Jag har varit lite off nu den senaste tiden och inte riktigt vetat jag skulle skriva om så jag tänkta att nu när dema frågorna kom så, varför inte? 
Här kommer frågorna och svaren på dem:
1. Vilken server spelar ni på? 
Både jag och Tan spelar på server 1 (airstar serven). Vi har spelat på den ändasen vi började spela starstable.
 
2.Vilken klubb går ni i? 
Jag Nellie är medläm i klubben Shady Pearls och för tillfället så har inte Tan någon klubb.
 
3.Hur lärde ni känna varann? 
Vi lärde känna varandra när jag gick med i en av Tans första klubbar som hon skapade.
På ett event började vi skypa och efter det har vi blivit goda vänner. (Har inte träffats IRL dock). Det var faktiskt en av Tans vänner som fick mig in i hennes klubb och var nog den som gjorde det möjligt för oss att treffas (Devora Downheart på starstable).

4. Känner ni varan i riktiga livet? 
Nej det gör vi inte.


Sen har jag en fråga till er!: Är det för tidigt med juldesign på bloggen?
 
Jag skulle emskt gärna vela börja med en jul dessign och jag kommer göra de så fort som möjligt när jag får ett par bilder från Tan som jag använda, har redan förberätt en bakgrund som är en liten överraskning sen har jag även planerat färger som skall komma och lite till, kanske kommer rängna snö på bloggen? Det får vi se...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: