» Älskar när min karaktär springer...

Innan jag börjar så är jag bara tvungen att berätta lite om min dag.
Min dag börjar med ett riktigt härllligt No-prov. Usch det sög verkligen. Och mitt starkaste ämne är ju inte no direkt. Föresten är det bara jag som typ börjar läsa så fort man får materialet till provet. Sen så läser man liksom varje dag och sista dagen innan provet så sitter man där i 2 timmar..inte jätte kul men. Man blir ju tvungen till att göra det.
Men då när provet gäller så får man provet o man får helt blackout. Man bara sitter där och jaha var det värkligen det här vi skulle ha prov på? Fast det blir typ bara så för mig på no-proven och matte-proven xP
 
Och förlåt för att jag tjatar men ahah.. Efter skolan så skulle jag åka in till jobbet lite. För min syster stjusar hem mig på fredagar eftersom jag slutar littte tidigare då. Men jag skulle hjälpa henne lite på jobbet då, så att vi skulle komma hem fortare. Och då när jag kommer så säger hon och en annan på jobbet.. att hon väntat så på mig. Jag ba jaha xD. Sen så säger hon att.. ja har inte börjat än vet du va? Jag ba wat?!? Serigöst? Jag trodde ju såklart inte på henne först. men asså hon har så bra pokerface.. så jag gick ju på det. Jag tänkte ba nejj inte idag.. på denna fredagen. Jag vill hem efter skolan och inte jobba i 8 timmar..
Och sen..Nää serigöst säger hon såklart jag har börjat och det tog ungefär lite över en timme innan vi kom hem. Så det var ju lungt ;D
Oj, vad jag tjatar på. Men det blir ju så på bloggen oftast. Ni ska ju liksom få veta allt ♥
Hoppas ni haft en bra fredag ♥ och ha en riktigt bra helg!
 
Hahah xD Jag tycker det är så kul när man får göra sånna här uppdrag då ens karaktär får springa. Och det här såg ju så extra kul ut. Eftersom man blir jaggad av getingar sammtidigt. Lite kul tycker jag.
 
Jag tycker också att det verkligen är bra med fler uppdrag. För att jag har ju varat i levlar 15..hm, aa ett tag nu och det är så nära levlar 16 nu! Vill verkligen komma upp till levlel 16. Så bra sso fler uppdrag.
 
Vad tyckte ni om uppdateringen då? :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: