» Dagens Halloween of

Hej, jag vet att det vartit ett tag sedan jag la upp ett inlägg men har inte haft så mycket tid på datan, den fritid jag haft har jag nu denna veckan som gott ridit eller pluggat på, så ber om ursekt för detta... men nu kommer jag bara med ett inlägg för att jag kom på att bloggen kanske inte hade uppdaterats på ett tag nu.
 
Jag skramlade ihop en lite of med det jag hittade i mig gaderob för att få en matchande of till den trojen man fick med koden: ''HALLOWEEN2014''  som alla kan använga, man skulle även få 200 sc men jag fick inga får la ta och logga in senare och kolla upp det.
Men nu får jag ta och lägga mig i soffan och ta en lite paus och se fram emot halloween och lovet som nu är i en vecka. hoppas att ni också får ett gott lov, med sena mårnar och kvällar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: