» Dagens uppdatering

Go kväll allihopa!
Tänkte skriva lite om dagens uppdatering.
Dinodalen ska ju öppnas, som nästan alla förväntade sig. Men det kommer bli riktigt spännande :D
Det kommer bli kul med äventyr där och då menar jag utforska och uppdrag osv. Längtar ♥
Här kommer de fyra bilderna som finns på Starstables nyhets sida...
 
Hm... Det verkar riktigt nice och kommer bli så sjuuukt kul att ''äventyra'' här :D Liksom vem älskar inte det? I love it! Hehe ♥
Men det kommer också bli väldigt kallt och det är då denna texten jag funderar på...
Vi kan även avslöja att hästarna i området kommer påverkas negativt av den stränga kylan och frusna hästar kan alltså inte prestera hundra procent där. Den nordsvenska hästen är den enda nuvarande hästrasen i spelet som inte kommer låta sig påverkas av köldens inverkan.
Detta stog ju på Starstables hemsida idag och massor av annat. Men jag funderar på en sak. Det står liksom att...Nordsvensken är den enda nuvarande hästen i spelet som inte kommer låta sig påverkas av köldens inverkan.
När jag läser detta så verkar det vara som om att man bara kan rida nordsvenskarna i dinodalen för de har mycket päls och är råliga osv. Men det verkar ju också stå att det kan ändras... OCH det hoppas jag verkligen! Jag vill inte köpa en ny häst som jag inte ens vill ha. För att komma in i ett område. Då skulle nog jag som inte har någon nordsvensk (och inte vill ha en) och alla de andra som känner som jag. Vi kommer ju bli väldigt besvikna. Inte på stället så men. Nu när jag sparar sc så tar det tid att spara. Då om inte jag har de sc som behövs för att köpa en Nordsvensk just då, för att komma in i detta nya området...så får ju jag vänta i liksom...Jaa, länge. Men aja vi får se :) Det kanske slutar med att jag vill ha en Nordsvensk (man vet aldrig) Men jag har ju min tinker (som jag önskar också hade tjock päls och fick va i det nya området) Men jag har kännt nu att jag inte gillar den lika mycket som de flesta andra hästarna i mitt stall. Så njaa, inte jätte sugen på att köpa en nordsvensk just nu. Liksom samma sak som tinkern men med andra färger och lite tjockare päls. Så lite störigt känns det just nu. Men det är ju lite tid kvar tills det öppnar, Så vi får vänta och se ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: