» ''Kända'' spelare på starstable?

Hej, först vill jag säga att jag ber om ursäkt för det sega bloggningen av mig, tänkte lägga ut ett inlägg igår men hade inget interessant att skriva om... men idag har det.
 
Ni ser ju på titeln vad tänkt prata om och det är att vara ''känd'' på sterstable, eller inte bara på sterstable utan på alla spel men eftersom att jag bloggar om starstable så är det det jag skall prata om.
 
Att vara ''känd'' på ett spel, jag kan nog inte en spelare som ''känd'' utan mer som ''igen känd''. Man kan ju ha en förebild när det gäller allt men jag tror nog inte man kan kalla spel karaktär som känd. Jag kan ju ha fel men detta är vad tycket.
 
Nu på morgonen så hade jag uppe global och smygläste då och då och efter en stund såg jag detta:
  
Det är en spelara som säger själv att hon/ han är ''känd''.
 
Detta reagerade jag starkt på och jag har alldrig under hela den tiden jag spelat hört hennes namn av någon också så kommer hon in i global och skriver att hon är en utav dem ''kändaste'' spelarna på starstable.
Om man själv sääger att man är känd så har man nog ett väldigt behov av att sticka ut men till vissa mennsikor som exempel jag tycket då att man beter sig lite egoistiskt.
Om tex jag skulle skriva ut i global att jag är ''känd'' på starstable skulle nog inte äns hälften av dem som spelar känna igen mig och folk skulle någ säga att jag är lite av en idiot.
 
Den spelaren som jag skulle se som någon ''känd'' spelare skulle nog vara Alice Winterbell, jag menar hon har en yt kanal om har över 30 000 prenumerander och säkert över 10 000 views på varje video, kanalen är ju på engelska villket lockar flera tittare, hon har en blogg som får säkert över 100 sidvisninger per dag även om hon inte uppdaterar några inlägg eller så och får över 20 komentarer på varje inlägg. Det är perssonen som jag skulle kalla ''känd'' på sterstable, iallefall på de svenska servrarna och säkert några på de andra ländernas servrar också.
 
Detta är bara mina taknar om att kalla någon ''känd'' på starstable, ni kan ju såklart ha andra tankar om det, jag dömmer inte era egna tankar.
 


Emilia Lightknight
19 Oktober, 2014 - 13:36 / BLOGG: http://emilialightknight.bloggo.nu

Hej , jag ska bara erkänna en sak ...

Det va jag som skrev det , men många spelare har kommit fram till mig och sakt : oh är det du och så

( sen har de sakt att jag är känd )

Och jag kom med i en klubb till slut , men när jag gav tips och så så kändes det som att de inte lyssnade på mig ...

Så jag lämnade sen och då blev hon/han jätte sur på mig o.s.v.

Och jag kan be om förlåtelse för detta ... Men det va det att många har sakt att jag är känd ( sånna mellan level 5 och 10 )

Och då kände jag att jag kunde skriva det och sen kan jag erkänna att jag va lite ego ...

Hoppas du läste detta ... Och att du förstår att jag bara ville hjälpa! <3

Tack <3

För att du påpekade detta misstag <3

Svar: Ja, jag förstår. Är inte arg eller något sådant. Bara att när du skrev detta kom jag på att jag sett detta förut och det vara värt att tas upp.
Du spammade ju inte ut det som vissa kan göra. Varför jag tog bild på det som du skrev var ju bara för att det vr det jag såg.

Inget illa mot dig.
//nellie
Nellie Snowgirl & Tatiana Skystone


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: