» Klarar inte att vänta.......

(Inlägg via mobilen)
Som titeln lyder så orkar jag inte vänta. Det finns så mycket som man väntar på här i livet men det jag väntar på just bu och får typ abstinens av är: 1. Det nya området som skall öppnas i starstable. Det är ett område som jag drömt om sedan jag kom upp dit efter jag blev sr och fick se den stora mysiga snöiga muren. Känns bara som att det kommer bli en massa AFK timmar där, HAHA. 
2. Alla dem serierna jg kollar på. Jag kollar för tillfället på 4 serier. PLL som fortsätter bågon gång efter jul. Gotham som jag nu börjat kolla på och fastnat för en hel del. En serie som jag helt ärligt inte kommer på namnet för tillfället, lite lost just nu men är en superserie. Sen så kollar jag ju på en serie som heter "Arrow" som nu är inne på sesong 3. I andra avsnittet som var förra veckan så började jag faktiskt gråta när jag såg en av dem sista senerba då dem begravde en tjej som faktiskt knappt varit med i dem hela 2 sesongerna som faktiskt varit, men hon har ju ända varit en person som varit med i bakgrunden hela tiden och haft en stor roll till och från. 
Jag vill inte spoila något av serien men nu i det avsnittet som kom ut i kväll slutade det med att en Persson stod och riktade en pil mot huvudpersonen och ville sektionen till personen som då begravdes. 
Åhh... Har en tanke av vad hon kommer göra och hoppas att det blir så. (Jag tror att hon kommer kunna få tillbaka henne till livet). Varför jag tror detta är att jag vet lite av en sid story till tjejen som kom in i slutet. 
Aja, det får la gå en vecka av fundering till nästa avsnitt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: