» Shady Pearls & lite annat

Nemen tjenare!
 
Som ni märk så är ju bloggen väldigt oaktiv just nu. Men jag hinner inte riktigt längre för att nu har jag två tävlingshästar i stallet där hemma. Har köpt en skönhet nu. Han är helt sjjjuuuukt vacker att titta på. Men min andra ponny är dock skadad nu så det är ju tråkigt. Men jag måste fortfarande ta hand om han och försöka rida lite/ gå ut och gå med han. Sen så har jag mina små pluttar. Heheh mina shettisar ;3 Så söta är dem. Men dem ska ju också bli ompysslade. Så ja det tar en hel del tid med hästarna här hemma.
 
Men jag har ju också gåt med i ridklubben Shady Pearls nu!!! YEY! JIppie Woop woop. Så det ska jag ju hinna med me.
Åh jag trivs redan så bra. Älskar klubben♥ Jag gick med i onsdags och idag var jag med på mitt första event :D Det var jätte kul! Verkligen :3 Sen så är det helt underbara människor med i klubben. Aa jag trivs verkligen :3
 
Sen så är det ju skolan med och eftersom jag går i 9an så måste allt förbättras och höjas. Gahh jobbigt!
 
Men så ja, jag vet inte hur det ska gå för bloggen just nu. Om jag ska ta en paus eller blogga då o då när jag hinner och har lust.
Vad tycker ni?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: