» Spara eller köpa?

Hej alla fina läsare!
Aa.. jag vet fy skämms på mig. Har bloggat så dåligt den senaste tiden. Båda vi hinner inte med bloggen lika mycket som förr. Och jag tycker det känns förjävligt. Men nu är det som det är och vi gör vårat bästa c:
 
Men jag skulle säga att jag hade ju ett mål att spara sc till Tabiano och det målet har jag klarat! WOHOO!
Men det är faktiskt inte så svårt att spara sc som man tror. Jag har tänkt en del nu över mina sc och funderar över om jag skulle fortsätta spara. Liksom så att det blir över 1000 sc.. Men sammtidigt så måste jag köpa en kadrilj outfit som vi ska ha i klubben. Åh anledningen till att jag inte vet vad jag ska göra med mina sc är att jag har börjat o tveka på Tabiano hästen. Alltså jag gillar verkligen den men jag har blivit väldigt osäker. Jag är inte så galet kär i den som jag var förrut. Men visst jag tycker fortfarande att den är jätte fin. Men jag funderar över om jag ska göra såhär: Ta hem lite flev hästar till stallet eftersom jag bara har 6 st hemma nu. Sen köpa lite grejer jag vill ha/behöver. Sen fortsätta att spara sc och kanske därefter köpa Tabianon eller en annan häst.
Lite så tänker jag.
Men vet inte :/
 
 
Åh som ni ser på bilderna jag lägger ut med så är det på min fina friaser Mirre. Jag har blivit helt kär i denna häst alltså. För jag är ju inte så mycket för stora hästar. Men hon är så vacker *-*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: