» Studiedag

 

Hejsan svejsan!
Mm, Aa det är väll alltid skönt att få vara ledig en extra dag, eller hur? Ja, det tycker jag iallafall och förmodligen ni som läser detta med ♥
Men som ni ser på rubriken så kom min studiedag idag! Haha. Känns lite gött att få vara ledig en dag.
Studiedagar är ju igentligen till för att man ska vara hemma och läsa läxor, prov osv. Men denna gången känner jag bara för att chilla och inte göra massor av läxor hela dagen. Utan idag ska det vara en sådan där chill/mysdag. Då man pratar med kompisarna, lirar lite sso och självklart ha mys med hästisarna där ute (o då menar jag ju självklart irl)
Väldigt trevligt med studiedag. Men det känns redan som om att den är slut snart..och det vill man ju inte direkt :(
Men man får njuta så länge man kan ♥
 
PS: Ni kanske har sett att jag har ändrat den bilden jag alltid lägger ut efter ett ilägg (jag skrivit) Aa jag kännde helt enkelt att det var dags. Det är enkel men den funkar..tror jag x)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: