» värdekod

Snart så..fyller Star Stable hela 3 år!!
Åh vad tiden går fort...känns det som nu. Men det känns riktigt kul att snart få fira att sso fyller 3 år ♥
Nu har jag spelat sso i lite över 1 år och jag måste bara säga hur sjukt tuktiga teamet är (som jobbar på Sar Stable)
Efter bara en månad så händer det sjukt mycket i spelet och nya underbara grejer kommer eller förbättras. Så rolig ideer har dem med.
 
Jag tänkte iallafall säga ''om ni inte redan viste det'' att det finns en värdekod nu. Värdekoden är för att fira att sso fyller år snart. Det blir typ som en liten tidigare prisent till oss.
Gå in på din profil sen till fliken ''VÄRDEKOD'' I den lilla rutan så skriver du in..BIRTHDAY3. När du skrivit in denna kod så får du 300 sc :D Hahah jag har tänkt på en sak. Att varje år (nu vet jag inte hur det första året var när sso fyllde år men) Så har det blivit mer sc. När dem fyllde 2 fick vi 200 sc nu när dem fyller 3 så fick vi 300 sc...Hahah tänk typ när dem fyller 5 och uppått....Då blir det välldigt mycket sc tillslut. OM dem tänker fortsätta med detta systemet. Med att ge så mycket sc som sso blir.
 
 
 
 
Tog med en bild ifrån förra årets kallas för sso! Undrar ur kläderna kommer se ut iår :D Spännande spännande....
 
Tänkte också säga att anledningen till att jag var så oaktiv igår var för att, jag var i göteborg hellllla dagen. Var där med tre roliga vänner och jaa... vad ska man säga lixom? Vi shoppade, gick runt i alla möjliga affärer, fika, åt mat, bara hade almänt trevligt. Så aah det var najs.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: