» Ber så hemskt mycket om ursäkt

Jahaja jag kan väl börja med att säga hej på er alla!
Gud vad länge sen det var jag bloggade. Det närmar väl sig en månad kanske... om inte mer. Men nu måste jag skriva och uppdatera lite.
Som ni märk har bloggen varit extremt oaktiv länge. Nellie har uppdaterat er lite men inte jag. Så jag kände att det var dags nu.
Vad ska man säga hm... ja man kan väl säga att det har varit en låååång bloggpaus för mig på något sätt. Jag vet inte hur det blev såhär. Det bara hände. Skolan började, proven kom, varit borta på helger, hästarna och ja. Sen har jag faktiskt nu på sista tiden inte spelat SSO mycket alls inte på en vecka kanske i alla fall. Så idag bestämde jag mig för att logga in lite och checka den nya uppdateringen. Och den var väl trevlig, uppdrag är alltid kul.
 
Men jag tänkte säga att jag verkligen ska försöka att börja blogg nu. Försöka lägga ut något varje dag, jag lovar inget. Men det är så kul att få skriva om något. Om jag inte klarar att blogga jaa då får vi se hur jag gör men nu ska jag försöka att komma igång lite :) Har saknat er ♥
Här är en liten bild också som jag tog när isflaket kom. För att lägga till lite fäger i inlägget  :3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: