» Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla!
Nu är det år 2015. Oj det kommer ta så lång tid för mig att vänja mig med det... år 2015 asså det går rätt fort endå. Som när man ska skriva datumet på något tex skolprojekt eller liknande så skriver alltid jag år 2014. Eller det året som var innan (alltså nu år 2014) Så inte förens man vant sig med att skriva år 2015 på allt så är det fortfarande år 2014. Enligt mig och några av mina kompisar irl. haha! Men allafall jag hade skit kul på nyår (igår) Jag och några kompisar firade det ihop och ja vi hade jätte kul och trevligt tillsammans. Men iallafall nästan alla sov över hos den tjejen vi firade det hos. Så aa jag kom hem för ett tag sen. Haha just det ja måste bara berätta när några skulle skuta iväg den första raketen så liksom blev något jätte fel. Den flög nästan mot oss fört och sen in i ett träd istället (tur det) Och alla typ skrek och skrattade samtidigt xD Det var riktigt kul iallafall.
Så aa det var de året...
Haha innan jag glömmer måste jag visa en så snygg bild på min ren Sven i sso alltså :3
Haha hm... manen är bara lite fel till renens färg dock. Men aja en riktigt nice ren endå ;3
Men det hade varit så kul att få höra en liten kortfatad historia om vad ni brukar göra på nyår. Är ni hemma med familjen eller släckt, Eller firade ni de med vänner? Hihi är bara lite nyfiken.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: