» Ingen dator...

Gokväll på er! 
Jaha nu har det inte blivit något bloggade fast jag sa att det skulle bli bättre. Men jag kan inte göra något åt det eftersom... Min skoldator fick helt plötligt ett virus eller något. Det hände i tisdags. Så jag lämnade in den nästa dag till DN person på skolan. Och så sjukt jobbig när jag frågade i fredags om han va klar med den så hade han inte ens fåt igång den... ;( aja den jade kraschar osv. Så han kommer förmodligen inte kunna rödda något på min dator. Alla mina viktiga dokument försvinner! Lite sådär halft jobbigt men Aa va ska man göra. 
Kan ju också säga att jag verkligen försökte att starta den andra datorn vi har hemma. Men nä den är helt körd och det har jag egentligen vetat jätte länge... Men jag var ju tvungen att testa men den starta inte ens så. 
 
Men jag fick igång mitt gamla Wii som kag inte spelat på 3 år typ. Så jag börja spela lite igår :) 
Jag spelade ett spel som heter mario & sonic London 2012 olympic games. Ganska kul faktisk. 
En liten bild på när jag spelade. Och Gud jag minns att när jag spelade dem här spelen så valde jag alltid karaktären shadow :D vet inte varför men jag gillar verkligen att spela med han. 
Jag gillar de här karaktärErna som ser lite ut dom katter? Haha okej de kanske dem inte gör men ni dom spelar dem här spelen förstår kanske vad jag menar ;) 
(skrivet via mobil) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar: